Snyggve

Skall gå ut imorgon. Gå på diskotek som mamma kallar det och gå ut och dricka sig asfull som pappa kallar det. Tycker du verkligen att det är coolt att dricka så mycket Anna. Tycker du det?

Imorgon skall jag ut med bland annat Nickie (ooooh, miss popular) och hoppas hon tar med sig snyggingen som är bredvid henne på bilden. Hehe. Vem fan är han? Och hur hamna han där? Säger hon att det är hennes pappa dör jag. Då tar jag tillbaka allt och frågar vem den stiliga äldre mannen som åldrats med värdighet är?


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Men jag har ju berättat för dig om den där gubben. Vi är inne på donken och gubben håller på att pilla på mina örhängen hela tiden. Han gav oss förövrigt ett visitkort innan han gick. Artist stod det på det :)

2009-09-24 @ 19:16:02
Postat av: anna braun

haha. värsta han weibull som var med i den rätta för rosing :)

Postat av: E

Vilket ställe blir det då? (Ja, jag ska stalka!)

2009-09-25 @ 18:00:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback