Toker, butter, blyger, prosit, kloker, glader och TRÖTTER

Det är få gånger jag har varit så trött som jag är nu utan sömntabletter. Somnade fem igår, upp halv åtta för att vara i skolan i nio och ha redovisning. Vår klass är uppdelad i tio grupper och alla skulle berätta lite kort om vad de hade kommit fram till. Den bästa gruppen sa sitt på två minuter och dom älskar jag men det fanns grupper som tjaaata och tjaaata. Jag klarar inte av sådant. Den som tjöta längst gick sen efter hennes grupp hade redovisat. Sicken stil! Jag ville med men jag satt ihopklämd i mitten.

När jag tycker någon pratat för länge får man ge dom en vink.

Steg 1: Kolla på klockan flera gånger
Steg 2: Fippla med pennan
Steg 3: Himla med ögonen
Steg 4: Börja applådera tyst
Steg 5: Ställa sig upp, applådera högt och säga bravo

Jag kom aldrig till steg 5 men 4 användes flitigt.

Gick sen på stan med min klassis Kerstin (Therese) och drog runt henne från affär till affär. Vi råkade även gå förbi när Nordstans Vero Moda/Jack & Jones invigdes med Ebba von Sydow i toppen så idag var vi med om något historskt. Därefter luncha vi och nu är jag här, här hemma, och skall sova i några timmar. God natt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback