Tufft schema

Första dagen på hur länge som helst jag har något mer att vakna till än att äta middag. Känns konstigt, bra och jobbigt. Pappa frågade mig i söndags vad jag skulle ha för mig imorgon, alltså igår, och jag svara att jag nog skulle köpa mig en penna. En penna. Oj då. Hinner du verkligen det. Blir det inte lite körigt att göra så mycket på en och samma dag? Vi får la (väldigt göteborgsk) se. Jag köpte aldrig någon penna.

Skolan börjar tolv och innan dess skall jag hämta ut biljetter till Guldmatchen 1/11 (gäller att vara ute i god tid) mot AIK. Pappa är så seg på att göra sådana saker så jag gjorde det själv och ringde honom igår och meddelade honom om detta. Åh vad gulligt svara han och bad inte om mitt kontonummer. Jag gav det ändå. Betala kåravgift, svänga förbi stan och se om det finns något köpbart, gå förbi Ellen på jobbet, ja herregud idag blir det körigt. Hehe.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback