Hello Kitty

I fredags fyllde som sagt pappa år så jag var på stan och köpte födeledagspresenter från oss döttrar och det blev det vanliga. En IFK-halsduk, bok, vin, strumpor, örngott och sådant. Ellen tyckte vi skulle köpa en ring och gravera något. Jag tyckte det var världens sämsta idé och att vi lika gärna kunde köpa en replika av härskarringen i Sagan om ringen.

Pappa bjöd på räktoast till förrätt och råkade bränna sönder brödet så brandalarmet gick igång. Becka tog en vacker bild på det men hon sover nu.

Pappa höll hov som vanligt och berättade om en gång han var uppe i rätten för han vägrade betala en p-bot som han hade fått felaktigt. Det är en principsak. Han var sitt eget ombud of course och efter han hade talat var inte öga torrt enligt han själv. Trots det fick han konstigt nog betala.

Efteråt åkte jag in till stan och träffade Schönbeck som med Alex och Daniel är den roligaste jag känner. Vi gjorde en liten Aveny-runda jag och hans kompisar och jag tog sedan 10:an hem. 10:an går till Guldheden och jag bor i Flatås så det var ett litet misstag. Men jag ville bara se stan lite och det gör man bäst nattetid.

Just nu äter jag popcorn som smakar riskakor och väntar på att VMA skall börja.


Kommentarer:
Postat av: E

Var sänds VMA?

2009-09-14 @ 02:32:20
Postat av: E

Stod inte på TV.nu men det var givetvis på MTV så ignorera mitt föraa inlägg :P



Porrdokumentär på 5an först sen VMA :O

2009-09-14 @ 02:41:05
Postat av: anna braun

ja inte visas den på svt.hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback