Skärtorsdag

Jag är inte så mycket för aprilskämt men när Ellen messa och sa att hon var ute igår och gick på Hysén och gänget och festa med dom blev jag sur för att sen första att hon drev med mig.

Igår var jag och pappa på pensionärsbio. Filmen vi ville se, En profet, gick BARA klockan två och det var inte så mycket att göra än att se den klockan två med en kulturtant, några pensionärer och jag. Inkluderar pappa med pensionärerna. Hehe.

Sedan träffa jag Nickie och Jessica och tog ett glas vitt på Tranquilo och jag kände ett sådant sug efter en vaniljdröm. Gick till 7Eleven och där hade dom inte så jag tog mig till Billhälls (Hemköp men jag kan inte sluta kalla alla gamla Billhälls för Billhälls) och letade och letade. Hittade inget litet paket utan bara en kartong med 600 gram vaniljdrömmar så det fick bli den.

Går bion två får man gå på den två, fick bara kakorna man vill ha i storpack får man köpa det. Det finns inte så mycket att göra åt vissa saker.

Skall upp till pappa nu och äta påskmiddag vilket är julbord minus skinka. Skall förbi Systemet och köpa en flaska bubbel eller något.

Dagens ros: Systembologet som har öppet som vanligt under skärstordagen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback