Ångra eller köra på

Jag tror det finns färre saker jag ångrar att jag gjort än vad jag inte gjort.

Men självklart finns det saker jag ångrar att jag gjort och en av de största grejerna har med pojke att göra. Jag var kär och han tyckte om mig. Mycket. Men jag var rädd för tvåsamhet och nästan ännu räddare för att han tyckte om mig. Mig? Vad har jag att erbjuda. Så jag pallade det inte och strula till det varenda gång tills det blev nog för oss båda. Han ville ha mig, jag honom, men jag vågade inte.

Varje gång jag går på honom nu blir jag helt i extas och vill prata med honom hela dagen, kvällen och natten lång. Bara prata och umgås och inse hur dum jag var.

Nu är det tvärtom. Jag är kräsen och har alltid varit det men senaste gången jag tyckte om någon var för han tyckte om mig först. Fan vad bra smak han har tänkte jag då. Heheheh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback