Fr<3dag

Var på Flamingo igår med världens bästa Kärztin och hennes Zarah (och min med såklart). Träffade Kärztin när vi läste kulturstudier ihop och jag skröt om min gayradar som är en av mina många talanger här i livet. Sen frågade jag om hon hade pojkvän. Nix. Homosexuell.

Skall till Nickie snart för ovanlighetens skull och sen skall vi ut. Är faktiskt lite rädd för mammas reaktion när hon ser vad jag skall ha på mig, eller snarare inte ha på mig. Du vet väl hur människor uppfattar dig då. Och du är inte sån.

BAH. Skulle jag bry mig om vad människor tycker om mig skulle jag inte lämna hemmet. Tror inte jag är viktig nog att hata men människor har alltid åsikter och jag är en av dom.

Vill önska Olle är trevlig rom&cola-helg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback