Människor <3

Vi måste ha Sveriges mest välklippta gräsmatta för jag vet inte hur många gånger jag vaknat av den.

Apropå något helt annat. Har någon sett reklamen till Ensam mamma söker? Där har vi some creepy shit*. Dom ser ut som flickan i The Ring när de går upp från havet.

*engelska.






Jag gillar Ulrika väldigt mycket. Hon utstrålar klar himmel......gör hon om jag skall vara ärlig.

Vacker som Ulrika är....det är bara att titta på havet, synd att inte solen blänkte så skulle hon varit lika vacker som solen blänkte på havet.

Hur känns det att jag har barn?
Det var en la en stor utmaning....en stor utmaning men jag tog igen det.
 

Människor <3.

Kommentarer:
Postat av: lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

Postat av: anna braun

fan heller. hehe

2010-08-03 @ 10:36:07
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback