Kräftis

Kräftskivan igår hade allt en bra kräftskiva skall ha. Massa nubbar som låg i en skiten uppblåsbar pool för dom skulle bli nedkylda, massmassa kräftor, en fantastisk värd och ett tal.

I fredags hade Svante varit ute med några kompisar och när han skulle hämta ut sin tröja fanns den inte där. Så når vakten vände sig om tog han första bästa jackan han såg och kom med en mycket stilig brun skinnjacka. I den hittade han ett tal som vad vi förstod av innehållet var riktade till civilingenjörer. Det talet läste han upp för oss alla, vi skratta och satte betyg på den. Av mig fick talet en 2 av 10. I alla fall, då säger en kille som jag tror kallas för sillen; men det är juh mitt tal.

Svante hade råkat ta sin kompis jacka.

Då dog jag sv skratt. Död. RIP.

Sen var det en kille som letade överallt efter sitt "godis". Hans weed alltså antog jag i med att jag såg honom röka innan. Så jag hjälper till och letar efter hans godis men gav upp efter ett tag. Minuten senare kommer han och är skitglad och har hittat det. Inte sitt röka för det hade han haft på sig utan sitt godis. Han syftade alltså på godis. Sen smällde han i sig två chokladkakor, kexchoklad och laktris.

Åkte in till stan vid tolv och mötte upp Nickie och Jessica och sen så hade vi en partykväll.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback