RIP

Som sagt min dator har dött. RIP alla kort och RIP mitt Oscarsvinnande manus.

PS! Pallar inte alla lyckliga människor som är tillfreds med livet. Eller jo, det som är genuint lyckliga och inte försöker lura sig själv. Går inte på lyckan som är som mig själv som älskar livet under helgen och hatar det under vardagarna. Livet skall inte alltid vara roligt men......bah.....jag vill ha ett ballt liv. Varför skall man leva om man känner tristess och olycka 4 av veckans 7 dagar. Torsdagar är okej med men måndag, tisdag och onsdagar kan gå och dö.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad du i korthet vill säga är att det är skönt att vara full. Agree.

2010-08-25 @ 17:07:57
Postat av: anna braun

tjack och heroin går bra det med


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback