Spyr och halvdör. Du är inte Kanye West och du är inte Kim Kardashian (fast hon hade djävligt snygg rumpa)

Just det ja. Såg Ekwall idag och gick fram till honom. Gjorde ingen Sarah som sa hur pinsam han är utan sa att hans blogg var toppentopp.

I alla fall. Kul att det lyckliga paret ville vara med på kort. Var det innan eller efter du tyckte det var kul att runka av honom vid champagnebaren. Jag som har bacillskräck gånger 1000 kommer ha på mig plasthandskar nästa gång om ni rört något.

MEN VEM GÖR SÅDANT?

Paulo Fortes da Curz & Paulina Lopes


Kommentarer:
Postat av: Koko

Sweet, nu behöver jag inte leta material till transvetit-tisdag.

Postat av: E

Alltså haha. Nu fattar jag nada... Care to explain?

2010-08-16 @ 22:04:14
Postat av: anna braun

men han/hon/det hade den sjukate kroppen. världens smalaste midja, BOOTYLICIOUS, tuttar och fit som fan. halvdog och kolla in rumpan när jag ser hur hennes hand.................död



2010-08-17 @ 01:53:59
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback