Inget

Skall till doktorn idag och vill verkligen inte dit ensam och sitta och dö av tristess när man skickas iväg till olika avdelningar så jag frågade mamma om hon visste om Ellen var ledig så hon skulle kunna hålla mig sällskap. Hon hade självklart inte gjort det men man kan försöka i alla fall. Jag vet inte om jag fick något svar på den frågan men min moster skall i alla fall skjutsa mig dit. Va. Sa jag att jag ville ha sällskap? Nej, du måste lyssnat fel. Jag vill vara ensam, jag älskar att vara ensam och läsa Allers från sent 90-tal i väntrummet.

Lite funderingar jag har om inget och allt. Eller bara om inget:

- varför blir 9 av 10 tuttfior som ställt upp i dokusåpor hudterapeut?
- och varför skryter dom med det? de verkar tro att deras KY-utbildning på två år är detsamma som att läsa till läkare
- är man inte fruktansvärt talanglös om man inte ens gått ut gymnasiet?
- varför ger föräldrar sina barn saft på vardagar men inte läsk? innehåller inte det nästan lika mycket socker. OCH KALORIER! så mycket för att man dricker flädersaft light och känner sig duktig
- varför dricker människor cola light när det finns cola zero?

Kommentarer:
Postat av: bläbb

Cola light är gott, Cola zero smakar skit.

2010-01-27 @ 11:07:21
Postat av: Storkjävel

Svar på samtliga punkter: Folk är dumma i huvudet.

2010-01-27 @ 12:48:31
Postat av: Berget

Light och Zero är samma sak...

Det var bara kvinnor som drack Light och Coca Cola lanserade därför Zero för män. Någonsin undrat varför reklamerna är upplagda som de är?

2010-01-27 @ 18:04:41
Postat av: Anonym

Själv äter jag pommes. Och dricker Cola Light. För att balansera intaget.

2010-01-27 @ 19:35:56
Postat av: anna braun

nej. är reklamer upplagda olika? vaaaa.

Postat av: Anonym

Läsk är inte bra för emaljen.

2010-01-28 @ 19:18:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback