Slutet gott allting gott

Trodde min skola började imorgon eller i bästa fall på tisdag men när jag kollade på schemat så såg jag att jag inte börjar förens nästa tisdag vilket innebär ännu mer lov och det är jag värd. Varit på stressigt på senare tid när jag både skall hinna duscha och äta middag under en och samma dag.

Bad mamma köpa Rollo-kola till mig idag när hon var och handla men det lyckades hon glömma. Jag kan köpa det när jag hämtar Ellen om du verkligen vill ha det sa hon och jag svarade om du tvingar mig. Mamsen trodde att hon skulle få åka till 421 som ligger på vägen men det blev det inget av för konsistensen på Rollo-kolorna på Frölunda Torg är perfekt så dit var hon tvungen att åka. En halvtimme senare ringer hon och säger att bilen gått sönder utanför Frölunda Torg och jag får panik. Inte över bilen eller mamma utan över kolorna. Har hon hunnit köpa kolorna än?

Det hade hon och bärningsbilen kom snabbt och fixa bilen på en sekund för mamma hade väl glömt stoppa in nyckeln i låset eller något. Slutet gott allting gott.

Ellen gick precis så allt som allt var divan här i två timmar. Schysst att avvara hela två timmar. WOW.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Där har du rätt. En Rollo-kola kan variera i konsistens något oerhört. Vill inte ha en mjölig en. Och inte heller en stenhård.

2010-01-10 @ 23:55:45
Postat av: anna braun

som med alla godisar. sockerbitorna är som bäst när de är stela, dvs gamla, och det gäller skumtöntarna med.

Postat av: Emmy

Anna, du har väl sett detta?



http://www.kingmagazine.se/Manniskorna/Intervjuer/?article=131847

2010-01-11 @ 05:38:49
URL: http://emmylennevald.blogspot.com
Postat av: Janne

Kom precis att tänka på att du skulle på "date" men någon tjej som skrev kommentar här i bloggen. Hur gick den?

2010-01-11 @ 14:02:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback