Prins Charles av Wales

Läser en bok som en av prins Charles tusentals sekreterare har skrivit. I den beskriver hon Charles som mannen med de havsblåa ögon och muskulösa armar. Dessutom var han "tapper" för att endast sjukskrev sig i fyra månader från sina förpliktelser när han bröt ena armen.

OCH SÅ SER HAN STILIG UT!

ÖH?



Och nu är jag snäll med valet av bild.

Var hos Nickie ikväll med Nickie (nähä!) och Malin. Vi åt tapas och kollade på Planet Terror (ena halvan av Grindhouse) som är skriven och regisserad av Robert Rodriguez och jag kan inte påstå att jag var helt imponerad. Zombie-filmer är inte riktigt my cup of tea fast de första minuterna av filmen var helt okej, eller i alla fall bäst om det säger något. Men med trevligt sällskap blir allt trevligt. PUSS!




Kommentarer:
Postat av: meow

det värsta är att prins william börjar nu ta över hans drag. Det fanns lite hopp där ett tag men hårfästet sitter längre upp, öronen växer osv osv..

Postat av: yolanda

Läs den här fantastiska också,jag skulle skriva istället men nu är det väl försent!

http://www.modernista.se/shop/shopexd.asp?id=1758

2010-07-15 @ 00:53:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback