MVP

Är hemma nu från kvällens festligheter och väntar på att mina sömntabletter skall kicka in. Var lite drama på vagnen så jag hoppa fram fem säten för se från första parkett. Sedan verkade det bli lite allvarligare och jag hoppade tio säten bort. Tiuff tjej.

Logga in på facebook och såg att Anders, en kille från basketlaget fyllde år och grattade honom. Skrev GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MVPN.

MVP: most valuable player som han aldrig fick. Det var så illa att deras tränare sa: Emil, gå och lägg dig nu. Vi behöver dig imorgon. Och Anders, ja, var uppe hela natten om du vill.

PS. Saknar Emil. Saknar när man ringde och sa att han vaknat upp i en skog och visste inte var han var, saknar NakenEmil och att kunna ringa honom när jag vill.

Saknar alla mina basketklassisar: Alex of course som inte är min basketklassis utan bästa vän, Kevin, världens snällaste Kevin, Sebbe som alltid blev chefén av någon konstig anledning, Mike som var i skolan två dagar om veckan och Emil. Förutom Alex var Emil den enda jag umgicks med frekvent efter studenten för de andra hade skolflytt, lumpen, jobb på annan ort eller var kanske inte intresserad av att hänga med mig. Emil tyckte däremot om att hänga med mig och jag med honom men en hände något, en tjej, och jag hoppas jag fåt hänga med dig igen.


Kommentarer:
Postat av: Stefan

Most Valuable Player står M.V.P för men i ditt fall kanske wanted passar bättre om killen var snygg :-)

2010-07-02 @ 13:32:17
Postat av: anna braun

ahhh. därför jag alltid tyckte det var konstigt att det inte stavades mwp. hehe.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback