Inget viktigt. Bara mitt liv, mina tankar och mina funderingar.

Åt middag hos min moster idag och i med att vi bor i lägenhet har vi ingen grill så det var årets första grillning för mig. Pappas grillning har jag blivit lite misstänksam mot efter att jag och Alex var där 2007 måste det ha varit och skulle grilla. Vi åt grillspett och fick fläskfilén medium rare. Fläskfilé + medium rare = ingen bra kombination om man inte vill dö av galna griissjukan (tro mig det kommer komma).

I alla fall var det supergott och sen skjutsade min kusin hem oss och hon körde kanske inte jättefort. På utfarten där barn kan leka körde vi så långsamt så en gammal gubbe gick jämnsides med oss när vi körde. Hehe.

Peppat inför Elfenbenskusten - Brasilien hela helgen (woooow, men ändå) och så dör matchen inom en kvart. Kul. Men jag älskar fortfarande Drogba.

Angående
den här bilden jag la upp så märker jag av kommentarerna att ingen förstod min diss mot sådana bilder utan trodde att jag ville hora ut mig lite. Jag driver med kändisbloggares ursäkter för att få visa sina bästa tillgånger, d.v.s deras kropp.

Jag har köpt en ny bikini. Vill ni se? Ja! Okej, men i med att mina läsare är dumma i huvudet så förstår dom inte hur den ser ut om jag inte sätter på mig den. Sådant gör dom inte för att vara vänliga, så ni skall få se hur den ser ut på utan för att bloggaren vill få det bekräftat att hon har en het kropp.

Kommentarer:
Postat av: Oscar

I bloggosfären är antalet läsare tydligen viktigare än kvaliteten på inläggen, och internet är ju det perfekta skyltfönstret för osäkra, bekräftelse-suktande medelmåttor. Vart skulle dom annars få tillfälle att visa upp sig? :)

2010-06-21 @ 01:44:10
Postat av: Widerstrand

Okej just den bilden kanske var lite Lulu Carter-parodi. Men man är nog ingen hora bara för att man har några bilder i bikini... iaf om som du faktiskt skriver något vettigt i de flesta bilder. Asch, kan man inte få bästa av båda världar? Smarthet (nåja;) och snygghet.



PS. försstår din poäng annars

2010-06-21 @ 08:50:44
Postat av: Anonym

Bekräftar härmed din heta kropp och din sjuka humor. Show time!

2010-06-21 @ 23:48:26
Postat av: norton

Vi som följt din blogg förstod din poäng...ironi kan vara svårt att förstå om man inte "känner" personen eller använder en jäkla massa smileys.

Däremot vill jag vara tråkig och klaga på att du uppdaterar dåligt...ta det som en komplimang dock - eftersom jag tycker om det du skriver (obs ej ironi, och därför inga smileys)

2010-06-22 @ 02:39:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback