90-tal

Kollar mig i spegeln och inser att mitt utseende är så djävla 90-tal. Jag ser ut som Brooke Hogans morsa Linda.

Här är hon och hennes (mycket yngre) pojkvän i matchade kläder. Åh så gulligt.....håll käften!



Jag och Daniel har funderat på om vi kanske skulle ta och resa bort en vecka och sola och bada i pina colada (kommer ni ihåg Markoolios odödliga hits) och igår tänkte vi varför inte och idag boka vi. Så det blev en charterresa till Kreta. Det blir vi, Kenza och några 91:or. Herre Min Gud.

Vi åker dagen efter mina grannar tar studenten och jag är så lycklig att jag få vara med då. Inte för att jag vill fira dom, hehe, utan för matens skull. Förra året när William tog studenten, deras storebror, var maten out of this world (säger man så). Var så god att jag skall sluta äta här och nu för att få ner så mycket som möjligt då. Dessutom tar Anton studenten då som bor 200 meter bort så det blir ett gästspel där med. Jag älskar studenter, och maten och drickat och den stela stämningen som uppkommer när studentbarnets kompisar är kalaso ch mormorn undrar vad som har hänt med dagens ungdomar. Annat var det på min tid.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback