Aha

En sak jag har funderat på ett tag nu är varför en tjej inte tycker om mig. Alla mina kompisar tycker hon är en jättegullig tjej och jag har inget emot henne förutom att hon inte tycker om mig (vilket borde innebära nackskott) men nu har jag kommit på varför.

Jag skrev om henne på min blogg en gång, gjorde mig rolig på hennes bekostnad. Hon måste ha googlat sig hit för det är så det funkar. Jag tror alla som har en anledning att googla sig själva gör det. Skulle jag googla mig själv, vilket jag gjort, får jag typ tre träffar så jag har ingen att googla mig själv. Alltså, jag skämtar juh bara, jag tycker om människor.

Är hemma idag igen för att spara på krafterna/man behöver inte dricka alkohol för att ha kul/alla kommer sakna mig/jag har faktiskt ingen aning. När jag bestämde mig förrförra torsdagen att det var på tiden att ta det lugnt lät det bra och var bra men nu så kliar det i kroppen på mig. JAG. VILL. UT.

Kollar på fotboll med mamma och hejar på Bayern av ingen speciell anledning. Tycker bara inte om Inter.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback