Onsdag

Har lurat iväg Daniel på bio ikväll och jag har valt film som alltid. Det är egentligen konstigt att jag alltid får igenom min vilja när det gäller filmväljande men aldrig annars när det kommer till Daniel.

Bestämmer vi en tid och jag är en minut försenad blir han vansinnig eller ännu värre går därifrån men han själv kan komma en kvart försent men förklaringen, du vet juh hur jag är. Men film får jag välja och det är jag glad över.

Vi har en överenskommelse som går ut på att han max får ställa fem frågor per film för jag vet inte vad han gör ibland men han hänger inte med vad som händer. Vem är det? Vad gör han? Är han ond? Men var inte hon död? Vem är det? Och så fortsätter det.

Och imorgon är det fotboll och jag är helt bubblig i kroppen av lycka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback