Läsfrossa

Finns så mycket bra böcker ute på marknaden att jag inte vet vad jag skall ta mig till. Idol-Andreas har släppt sin bok Dandy och Carolina Gynning med en thriller.


Andreas bok beskrivs såhär:

Så fort Andrew fyllt arton lämnar han barnhemmet bakom sig. Utrustad med sitt nya namn, ”Dandy”, tar han sig till Platinum City. Där hankar han till en början fram genom att spela på gatorna för småpengar. Snart lär han känna den vackra Diamond, vännen Bling och managern Bigwhig, som alla ser hans potential. Tillsammans gör de Dandy till en stjärna – och över en natt blir Dandy både rik och berömd.

Varför känns det som om det finns en hel del ja-sägare i deras umgängeskrets.

Jo jag hade tänkt att skriva en bok.
En till?
Ja.
Skitbra idé Andreas, skitbra idé.
Huvudpersonerna skall heta Dandy, Diamond, Bling och Bigwhig hade jag tänkt?
Om jag säger såhär, I like it alot.

laura_Page_1


Kommentarer:
Postat av: Simon

Ett av din bästa inlägg!

2010-11-10 @ 07:15:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback