Ullared

Idag har jag varit på Ullared med mamma. Hon hatar det men i med att hon notoriously breaking her own rules så kunde jag tvinga med henne.



Ullared! Paradiset på jorden!



Ullareds svar på NK:s julskyltning.



Fanns äkta Dan Ryan-kälsonger.

Morgan och Kjell-tischor. Såg även Morgan och Ola-Conny som gick runt som två alfahanar vid kassorna för att kunna visa upp sig för flest antal människor innan kundservice ropade ut att de skulle komma dit. Såg Morgan tidigare langa upp tvål när någon gubbe kom fram och sa; fan vad stark du är Morgan och han svara; jag vet.



Fanns
Kjells ingen djävla plastaskit-skohorn så nu är fars dag-presenten inhandlad. Kommer bli succé. Såg även Jag <3 Morgan-trosor.



Och Bling teeth.


På hemvägen frågade mamma mig om vi skulle förbi Freeport.

Vill du till Freeport?
Nej.
De har Odd Molly där.
Vill inte.
Säkert?¨
Ja.
Då åker vi dit.

Va.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback