Nov. 17, 2010

Såg att flera av mina fb-bekanta har skrivit det här på sin statusuppdatering:
 
Ett barn sa till sin mamma: "Mamma jag målade dina lakan med läppstift".  Rasande slog mamman sitt barn medvetslös. Sen ångrade hon vad hon hade gjort och bad sitt barn att "öppna ögonen" men det var för sent. Hans lilla hjärta hade slutat slå. I sovrummet på lakanet stod det "MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG". Lägg upp detta på din status för att... visa att du är emot BARNMISSHANDEL!!!

Det här är ungefär lika självklart som Anton Abeles kamp mot gatuvåld.









Gerndt. Vackra Gerndt. Tror jag är kär. (vackraste i gulblå-tröja förvisso men han är perfekt)



På onsdagarna har jag och mina kompisar onsdagsöl. Djävligt synd att det skall inträffa på en ja onsdag då jag alltid jobbar till 20.00, 20.40 och dom träffas redan 18.00. Men jag kom dit efter jobbet ändå. Vill se gottegänget. Vi är ett gäng av sjukligt balla människor och jag är sjukligt objektiv.


Som Lina, ej Linas hund, Tashi (mitt namn på dig nu), Sarah, jag och Kappe bland annat. ALLTSÅ BARA BLAND ANNAT. DET FINNS ALLTSÅ FLER!!!!



Nickie of course, Kaveh och massa fler godbitar. Blir knappt bättre än så. Eller? Precis.

Kommentarer:
Postat av: Retox

Häftigt av dina polare att vara emot morsor som dödar sina barn, ja. Ta bort dom!

2010-11-18 @ 10:23:33
Postat av: T

Är det Natascha på en av bilderna?

2010-11-18 @ 10:27:24
Postat av: Xoter

hmm hur kan dom va emot sånt? de är säkert vänsterfolk som även är emot våldtäkter o så med eller?

2010-11-19 @ 00:03:14
Postat av: FB

@Xoter "Det här är ungefär lika självklart som Anton Abeles kamp mot gatuvåld." Vad i det citerade är det du inte förstår?



För övrigt anser jag det "barn" som kan stava ordet "dig" på ett korrekt sätt, alltså inte "dej", vara vuxen nog att inse att dyr läppstift inte ska slösas på lakan. Därmed förtjänar barnet även en smäll så denne förstår konsekvensen av sin handling. Då adekvat kausalitet för mord saknas i det aktuella fallet ska heller ingen lagföras enligt denna brottsrubricering. Barnets dödsbo bör naturligtvis även per omgående ersätta mamman för de kostnader "barnets" handlingar orsakat henne.

2010-11-19 @ 14:04:46
Postat av: anna braun

jag tyckte bara den symboliska värdet var löjligt då händelsen inte har inträffat. tyckte det hade varit värdigare om dom skrivit "är du emot barnmisshandel posta det här på din wall"



ja natacha är hon i jeansskjort/klänningen

Postat av: Hans

Ja, usch för alla facebook-statusar i Jehovas vittnen-stil. Har inte stött på denna, men väl en massa dravel om cancer. Kan ha att göra med åldern, jag har fyllt fyrtio. Nojjorna skiftar efter ålder. Jag har puckade vänner kring 40, du kring 25-30. Man får väl stå ut.

2010-11-20 @ 01:08:33
Postat av: Larsa

Alla som är emot kvävning, skicka vidare. Skriv oftare Anna.

2010-11-20 @ 18:39:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback