Idag har jag........gjort inget intressant. Inget värt att nämnas så då bloggar man om det.

Idag har jag...

Varit rastvakt i ösregn. Frågade läraren om det var okej om jag var inne och höll koll på barnen genom fönstret istället. Okej, jag frågade inte det men jag tänkte.

Letat runt på stan efter en mask i Eyes wide shut-tema till PUSH på lördag. Kom hem med en som snarare ser ut som jag är indian/påfågel så jag rev sönder den och skall köpa en sjukt maffig imorgon. Förhoppningsvis.

Jobbade över lite på plastiken ikväll och ringde mamma för att hon säga det i med att hon, host host, skulle hämta mig vilket hon, host host, alltid gör varje onsdag men kvinnan svara inte. Hon hör inte sin signal säger hon eller att hon trycker på fel knapp men hon lyckades i alla fall kunna klara av alla ringa upp sin röstbrevlåda och höra att jag talade in ärthjärna.

Ätit Göteborgs, nej Sveriges särklass sämsta kebab. Det där var inte kebab utan en råtta dom hittat på golvet i deras närpizzeria och bankat ihjäl.



Kommentarer:
Postat av: nster

sätter en slant på att du är en grym dagisfröken. om man ändå var 4 år igen...

2010-10-28 @ 00:20:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback