?

Mordet på Elin och försvinnandet av Rasmus har verkligen berört mig så tolka mig inte fel nu.

Var inne på flashback där dom försöker lösa fallet och ett ljushuvud delade med sig av sin teori:


Hallå många teori men jag tänckte att den kanske är så här viset. Om gärningsman och Elin var kompis eller kanske till och med en par i hemlighet så kanske dom skulle gå hem till gärningsman men på väg hem så kanske de blev på hoppade av ett gäng som ville ha ...Elin och gärningsman sprang borta för han var rädd och nu vågar inte säga något för han är rädd för dom som gjorde Elin död.

men han kanske var otroget för vi vet att elin mycket fin tjej och gärningsmans fru hade gammel barn som säker inte var gärningsmans barn på riktiga livet.

Sen skriver någon:

Ja du har säkert helt rätt. Ring polisen och berätta detta!

Och han svarar:

Din idiot, det var bara en teori jag hade. Jag är inte säker på att det gick till på det sättet, förhoppningsvis löser detta sig snabbt.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHA fan va skön. Ja du har säkert helt rätt. Ring polisen och berätta detta!

2010-09-30 @ 17:10:53
Postat av: Amela

hahahaha jag dör!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback