Politik med Anna

Nöjesguidens Dasha skall rösta på moderaterna vilket är helt okej för mig om inte ett av hennes tre argument, eller vad hon kallar för tre anledningar till varför man älskar moderaterna var:

De vill halvera momsen på restaurang så att det ska bli billigare att äta ute.

Den genomsnittliga svenskens största problem.





Sen stör jag mig på F!-anhängarnas tjat om att män är roten till allt ont. Typ.



PS! Efterlyser en, eller helst fler partiledare med någon slags karisma till valen 2010.


Kommentarer:
Postat av: FB

Om Dashas kraftfulla argument inte övertygar, så kanske "inga konstigheter"-Håkans gör:



- Moderaterna.De jobbar ju för att behålla snuset i Sverige och jag gillar att snusa.



http://www.ladda-upp.com/bilder-a/ab_101_svenskar_2C_sida_1-109.jpg



För övrigt kan förtidsröstning ångras, se härom: http://www.val.se/valet_2010/rosta_har/angerrosta/

2010-09-14 @ 13:26:55
Postat av: tess

män är NÄSTAN roten till allt ont! Fängelsestatistiken säger väl allt.

2010-09-15 @ 15:34:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback