That's it

Idag började jag blöda näsblod och kände mig fräsch. Alex har sagt till mig att det bara är svaga människor som gör det så det var bara att sätta sig längst bak i bussen när kungen himself satte sig långt fram när man var yngre (läs: högstadiet).

Har varit på SOLO ikväll som skulle ha modevisning som aldrig började. Men det fanns massvis med gratis dricka och jag som skall jobba imorgon Igen. På dagis. Kan inte komma dit och lukta alkohol och höra någon unge säga; du luktar som min mamma när hon slår mig. Nej, men typ.

Jag älskar verkligen barn (Rilpleys) believe it or not. Och barn älskar mig.

Imorgon skall jag på någon eventgrej med Nickie på PUSH och missar matchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Längtar ihjäl mig till den 13:e september då det är IFK - GAIS. Jag tycker inte om människor utan bara barn och IFK. That's it.


Kommentarer:
Postat av: Nicke nyfiken

Hmmm, gillar inte IFK så jag hoppas att 13:de är en fredag;-)

2010-09-05 @ 17:25:33
Postat av: rocky

kom till kiosken vid YF och vi bjuder på halv spec. den 13e

2010-09-11 @ 03:42:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback