Yäzzz

Saker jag tänker (stör mig på) nu:

Varför Anna Anka fortsätter ljuga om sin ålder Om hon är 30-nånting är jag fan tolv....eller nej, jag går fortfarande i blöja (dvs fem).

Carolina Gynnings pojkvän. Ser inte han ut att vara hennes son? Har inte bestämt mig för om det är han som ser ung ut eller om hon helt enkelt inte behöver visa leg när hon köper på Systemet if you know what i mean.

Hur man får in kanal 10? Eller görs det automatiskt?

Bam Margera. Hatet jag känner för den mannen.

Vad man äter för mat i Kina? Äter alla där friterade räkor med sötsur sås, biff med purjolök och llllis.

Varför Michael Phelps är sjukt het i bassängen och sen när han tar av sig sin badmössa och simglasögon får han Wayne Rooney (tyyyyyp) att framstå som het.







Kommentarer:
Postat av: norton

Otäckt träffande på vissa saker, har 2 möjliga förklaringar antingen tycker alla... dessa sakerna eller så är vi tvillingsjälar...vet inte vilket som är värst dock ^^

2010-09-05 @ 19:21:17
Postat av: EllenF

Man äter inte "kinamat" i Kina. Man äter hundar, insekter och prylar..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback