Don Kalif

Okej. Helgen som gick.

Surrealistisk.






Men apropå helt normala saker så var jag på wrestling i lördags. Teen Wolf som gjorde entré i en avklippt fejkpälsväst och riktigt sunkiga Adidas-sneaker, och Manimal, jag citerar;

Historien om Manimals öde är otäck. En helt vanlig kille på semester som kidnappas av gamla nazister och deras barn som flytt undan krigsslutet. Efter mängder av otäcka experiment under tortyrliknande förhållanden, ser vi nu resultatet av denna sjuka och vansinniga lek med naturens lagar. Vi ser Manimal, en korsning mellan gris och människa – alltid under sträng bevakning av Ilse Edelweiss.

i all ära men Don Kalif med hans undersköna Veronica stod för kvällens underhållning. I hård konkurrens med Steket och Andreas. Jag skratta så mycket att jag grät.

 
.

Född i Toscana i Italien. Don Kalif är känd för sin utstrålning och förmåga att charma galanta damer.
 
Känns som om han behöver jobba lite på att få till den där perfekta italienska-brytningen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback