Mamsen och papsen

Min mamma har legat raklångs i soffan i de tre veckor efter hon bröt benet. Inte lyft ett finger och fått mig att göra allt en vanlig människa brukar göra men som jag slipper. I alla fall frågade hennes bästis om hon ville komma och äta middag hos henne ikväll och helt plötsligt har hon kommit på att hon kan köra bil. Med gips. Och när den informationen nådde mig så blev jag väldigt glad för min skull för det innebär att jag får skjuts hem ikväll när jag varit ute och slipper åka taxi hem. Känner mig sjukt obekväm när jag åker taxi och brukar alltid prata om det Persiska storriket.



Mamma och jag. Snacka om ful unge. Ser ut som en kille.



Daniel och jag för ett år sedan när jag hade brutit mitt ben. Var inte så kaxig då.

Jag och pappa brukar gå på fotboll, hockey och bio tillsammans men nästa helg skall vi gå på Melodifestivalen. Haha. Han måste älska mig för han gillar inte sådant medan jag däremot älskar sådan skit. Har ett förflutet som Sikta mot stjärnorna-publik liksom. Zoomades aldrig in för Ellen somna och det skulle inte bli så bra TV. I pausen delade dom ut gratis bullar och pappa var snabb på att ta fler än en.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Bee Bar?

2011-02-05 @ 17:29:27
Postat av: Anonym

2011-02-05 @ 17:30:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback