Indirekt

Min mamma har brytit benet och indirekt kan man nog säga att det är mitt fel. Bad mamma hämta mig i lördags efter utgång och hon gjorde det. Förut brukade jag tidigt under resans gångklaga på att min fötter gjorde ont efter kvällens bravader och att det inte kan vara meningen att jag skall följa med från parkeringen utan det är bättre att hon skjutsar hem mig först. Så gör jag även numera men behöver inte dra valsen om att att jag har ont i fötterna utan hinner bara säga vet du vad för att hon skall säga; Ja, jag kör dig fram till porten.

Då hade hon, mamsen, världens bästa snubblat på en isfläck (för I GÖTEBORG SALTAR MAN INTE VÄGARNA(!!!)) och hade ont. I söndags åkte för att röngta för att se att allt verkligen stod rätt till. Det gjorde det inte om nu har jag en sjukskriven mamma som skall ha gips i sex veckor. Stackars......mig. Fatta hur mycket jag måste handla, fixa och dona, laga mat, ta vagn hem och sådana hemskheter.
´
Tyckte även det var en bra idé att känna efter om en spisplatta var varm när jag gjporde frukost på våran old school-spis på förskolan och ja, den var varm. Väldigt varm.

Kommentarer:
Postat av: Amela

Krama finaste mamma från mig. Anna du är OND!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback