Peaches

Ikväll är jag hemma med mig själv och umgås. Jag älskar att umgås med mig själv och tycker helt seriöst att jag är den ballaste människan på jorden.

Igår var vi ute och åt på Bee bar. Tyckte det var väldigt många samkönade par som höll varandra i handen och lite senare fick jag förklaringen för vi var tydligen på en gayklubb. Efter Bee bar var vi på Locan, därefter Familjen som följdes av PUSH och sist men inte minst Peacock och trots det var jag hemma innan tre. Mina fötter dödade mig och jag var väldigt off av någon konstig anledning.



Kommentarer:
Postat av: Peter

Men åå. Varför träffar jag aldrig dig ute?

2011-01-30 @ 11:03:58
Postat av: Anonym

Ehhh.... därför att du inte går på Bee Bar?

2011-01-30 @ 16:25:05
Postat av: anna braun

eller?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback