Cash is king

Imorgon har min mammas kusin vernissage på Röhsska. Mamma frågade om jag skulle med och jag svarade; inte ens mot betalning men hon måste ha hört fel och trott att jag sa; mot betalning för två sekunder efter var hon inne i mitt rum med en tusenlapp och berätta att hon väcker mig klockan elva imorgon.

Nej, jag skämta bara. Det där med tusenlappen inträffa aldrig utan bara att jag sa att jag inte ens skulle gå med mot betalning. Är för trött för att göra något produktivt under hela helgen och ikväll har jag på eget intiativ varit hemma och slappat. Men lite panik fick jag runt tiosnåret och ringde upp Nickie och förhörde mig om vad alla var bara för att ha lite koll så. Imorgon blir det Jonas Mattson-event på PUSH med fina vänner och på fredag skall vi grilla hos pappa.


Pappa skall till Afrika höll jag på att skriva som den eurocentriska självupptagna tönten man är. Han skall till Tanzania och vi får se om han kommer hem igen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback