Helgen

Den här helgen har jag i princip gjort två saker. Sovit och festat. Sovit för det behöver jag och de två närmsta veckorna jobbar jag jämt vilket vore okej om jag gjorde karriär eller jobbade med något som jag verkligen brinner för men så är ej fallet.

I fredags skulle vi bara ta det lugnt men gjorde misstaget (eller misstag. vilket misstag? inget? bara glädje där) att gå till Rubinen där man aldrig tar bara en eller två öl. Var där från åtta-nio till två kanske. Och sen studentfest!, PUSH och peacock. Gjorde en Sarah-fint och gick utan att säga till fast det hade redan Sarah gjort mot hela gänget, först av alla, två timmar innan.


Sarah tog studenten! Stort grattis och så fick hon en rååååås rååååås.



Hjärtat Tashi.



När köket är stängt men man får mat i alla fall.



På lördagkvällen spenderades på vino pasta due med gottegänget där jag gjorde en avstickare för att få mig en kyss och det var väl gölligt eller något. Vi kidnappade med oss Sarah till PUSH och när hon sa att hon skulle hem för att byta om trodde jag att vi hade förlorat henne men till min stora förvåning (och glädje!) kom hon tillbaka. När alla andra gick till Parkan gick jag och Andreas till peacock vilket är oklart varför och där slutar min kväll.

Kanske skall inte alla helger se ut såhär men det gjorde den här och fy fan vad kul jag hade. Älskar mina vänner.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback