Detta fält måste fyllas i




  • Ställde mig upp i sängen, gjorde segerdansen och skrek JAAAAA.

    Jag ville självklart att Danny skulle vinna Melodifestivalen men när Saade vann så backar man upp honom till hundraprocent. Allt som Sverige kan vinna hejas på från Eurovision till curling.




    LOLX2 på dagiset.

    När en mormor med dålig syn skulle hämta sitt barnbarn och grabbade tag i fel kille.
    Ett barn som vill ha 50 barn. Sen ändrade hon sig till 100 för då kan man sälja några.




    Fått hem två klänningar och tre par skor jag beställt från Nelly och jag undrar varför skorna alltid luktar....skit. Eller alltså inte bokstavligt talat utan det luktar konstigt och starkt.


    Har sena passet imorgon :( :( :(
    Hoppas på bakfylla på lördag, dvs en redig utgång på fredagen och kanske lördag. Någon pratade om Liseberg på lördag men det går icke om inte någon har en käck magväska.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback