Natali Strandman

Jag undrar lite över Natali Strandman, VD för Adam & Eva-kliniken, medverkan i SVT:s Debatt igår (underhållningsvärde från 23 min och framåt). Hon var så fruktansvärt dålig på att debattera för sin sak att jag är väldigt intresserad av att veta varför hon tyckte att det var en bra idé att ställa upp. Vill hon visa upp att hon är en jubelidiot eller tycker bara om att sänka hela skeppet, Adam & Eva-kliniken, under mindre än 20 minuter?



Kissie la upp den här bilden från sändningen och här har vi alltså hennes Natali Strandman som ger henne möjlighetén att att få snygga läppar. Hon är hudterapeut och har ingen medicinsk utbildning men det gör inte så mycket om man har ett estetiskt sinne menar Natali. Och visst är det tydligt då man ser hur Kissies läppar ser ut. Snyggt. Verkligen.



Kissie.

Kommentarer:
Postat av: Jahve

Så där såg min mamma ut när hon hade infektion, vi kallade henne Kalle Anka, och tjejer vill se ut så?!??



Nej, jag är inte den där Kahve, jag är någon annan du träffat, tror t.o.m. du köpte en öl till mig :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback