Bang bang

Måste säga att jag tycker lite synd om Tashi för när jag är hos henne åker jag aldrig hem. Igår kom jag till henne vid fyra och kom precis hem fast då hade Cissi redan varit där i ett dygn så man kan säga att mitt besök egentligen var en snabbvisit jämförelsevis. Vi tre har ätit indiskt, druckit vin, druckit mer och så kom några kompisar över och Antonio, sovit, kollat på Kill Bill vol 1 och vol 2, beställt hem pizza, kollat på Vem kan slå Filip och Fredrik och tjötat.

I fredags kom Kärztin från Stockholm för att tatuera sig så hon var här över natten så vi åt hos mig och sen mötte upp Nickie senare på kvällen för ta några öl. Det började så oskyldigt med några öl och slutade på Peacock sent och däremellan var vi på PUSH. På PUSH var det en kille som gav sitt visitkort till mig när han gick förbi mig i trappan och på det stod det hans förnamn och nummer. Bara. Undra hur många han ger ut varje kväll, antagligen ganska många för igår när jag berättade det för Cissi, Tashi och Felicia som inte var med i fredags så skickade vi alla fyra sms till honom  och skrev att vi hade fått hans visitkort och någon gjorde någon sött smiley som blinkar och någon annan frågade vad han skulle göra ikväll och han svarade alla. Dog av skratt.







Kommentarer:
Postat av: Em

Haha! Hade glömt kärztin, long time no See! Hon hette inte det egentligen va?

2011-11-16 @ 00:08:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback