Eufori

Har varit hos pappa och "firat" fars dag ikväll. Jag tog med mig en flaska rött som är mammas och en ros från en bukett jag gav henne när hon kom hem från Norrland i veckan och Ellen hon var inte mycket bättre själv. Hon hade med sig förviso svindyr choklad men hur mycket fick hon betala för dom på jobbet kan man undra. Typ 0 kronor. Så man kan väl inte påstå att vi skämt bort honom presentmässigt men att vi är här och umgås med dig pappa borde vara nog ansåg Ellen.

Och kul har vi haft. Skrattat så mycket att jag har ont i magen och mascaran äär helt förstörd efter alla tårar som kom när man skrattar så mycket. Just nu känner jag bara eufori och jag klagar inte.







Helgen har varit underbar den med men det får jag skriva om någon annan gång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback