Bra resa

Kollar på Sol, fest och oroliga föräldrar men i dagens avsnitt verkar inte föräldrarna lika oroliga. När en av killarna, Nacho, dricker sig asfull tycker pappan det är bra; vad bra, kanske gör det dom pigga.

Tänk om en kamera hade varit med mig när jag gjorde Kos i somras. OMG. Nej men jag har faktiskt varit på ett av alla dessa ökända resemål en gång. Nämligen Alanya och som om det inte vore nog med en pojkvän. Eller jag gjorde slut med honom på flygplatsen på väg ner så vi var egentligen inte ihop. Bra resa.

Kommentarer:
Postat av: Linus

Vad händer egentligen i GBG, jag har varit frånlyttad i 7 år och tappat det. Bliss var kul när jag bodde där - hjälp, har jag blivit en farbror?

2011-10-07 @ 00:38:45
Postat av: Anonym

Ja, du är en farbror.

2011-10-10 @ 23:45:08
Postat av: anna braun

heheh. tycker om att du vänder deig till mig som om jag är tjejen med koll, innetjejen. hehe.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback