FOTBOLLSFEST SOMMAR 2012





Okej. Det viktigaste först; SVERIGE KLAR FÖR EM 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Annars har jag betalt samma mobilräkning två gånger så igår sa hörde dom av sig via sms där det stod att jag numera inte kan ringa utan bara motta samtal pga utebliven betalning. Hold your horses, jag VET att jag har betalt min räkning så jag ringde upp (ja inte från min mobil då döööööh) och det visade sig att jag betalt för samma räkning i två månader. Sådant som händer när man inte har koll på sina papper så jag får väl skylla mig själv Duktig idiot.

Frågade om man kunde göra något åt det och Telenorsupporten svara; ja, ja. Inga problem överför dom pengarna till nästa räkning så om en till två dagar kommer du kunna ringa som vanligt igen.

Bad mamma skicka ett sms till mig för se om jag kunde motta sms och får:
Lär dig betala rätt räkning nästa gång. Puss

ÖH. Du kunde ha skrivit hej eller något bara. Inte massa spydigheter.


Kommentarer:
Postat av: Fudde

Hej! Kom hem för en kort stund sen. Sitter i soffan med bärbara datorn uppkopplad och försöker skriva ihop ett blogginlägg. Känner mig trött och sliten efter renoveringen på arbetsplatsen. Vi har en bra bit kvar innan allt blir färdigt. Ser fram emot när allt är klart.

Ska hoppa in i duschen så man är ren och fräsch när det blir läggdags…

2011-10-12 @ 22:13:43
Postat av: Me again...

HEj, tankte pa en anna sak, angaende folk som tigger pa tunnelbanan och jag ar ratt nojd med min slutsats. Kan jag bli politiker? sa har tankte lilla jag: Ju flera stationer man åker ju fattigare blir man själv. Man blir förbannad på dom som utnyttjar svaga människor för att själva få det bättre, och samtidigt förstöra för dom som är mer behövande av pengarna.

Bäst vore om ingen behövde gå omkring och tiggde för att överleva vardagen. Eller hur? har bara jag tankt sa?

2011-10-12 @ 22:16:52
Postat av: Wisse

Satan, åke! Du kan ju bli hjärnkirurg.



2011-10-12 @ 22:49:42
Postat av: Åke

som vem som helst

är jag ingen alls

för vem som helst

är jag allt

2011-10-13 @ 01:07:11
Postat av: anna braun

ni är juh helt efterblivna hela bunten. lol. som jag har en förkärlek att använda


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback