Helgen som gick - the good, the bad, the ugly (ville egentligen bara citera en Clintan-film)

Samtidigt som jag haft världens bästa helg känner jag samtidigt att den lämnat en eftersmak jag inte tycker om. Vet inte hur jag kan sammanfatta helgen men åkte in till stan för att äta middag med Nickie vid nio i fredags och kom hem vid elva i söndags.

OBS! för namn och platsdroppning.

Mötte först upp Natasha och hennes far på Lipp för att sen gå till Jallajalla och äta mat(? okej så äckligt var det inte) och drinkar med Nickie och Tashi och så kom Sarah, Malin och Zakis. Jag vet inte vad vi kände för men vi åkte i alla fall till Glenn med Kaveh och mötte våran ärkefiende (lol) och Magier var även där så då fick pussa och krama på honomen. Eller nej, det får man inte. Han har flickvän så det hade varit sjukt konstigt men det är vad man vill. Man vill pussa och krama sönder som med en bebis ungefär. Vet inte om det är något en kille vill höra dock. 


Nickie och Kaveh på onsdagsöl förra året. Bara så ni får en uppfattning om hur mina vänner ser ut.


Därefter till Peacock för att vara med Özgur som spela men i med att han spelar är det lite svårt att umgås med honom vilket man kanske borde ha tänkt på innan. Vi var där ett tag och sen skjutsade Sarah mig.


Jag, Öz och Sarah i slutet av förra sommaren när Öz spela på Magnus&Magnus


Vart jag sov förtäljer inte historien men det är inte så intressant som det kan låta. När jag vaknade i lördags åkte jag till Natasha efter ett pit-stop på Hemköp för hälsa på Malin och köpa massa mat så jag kunde bjuda Natasha på frukost. Åkte förbi Systemet med och köpte lite gotte så vi hade champagnefrukost och låg i sängen precis hela dagen och mös. Vid sex kom Carro, världens bästa Carro, och vi köpte med oss indisk mat och hängde hos Tashi ett tag till.



På Natasha och Carro från förra sommaren.

Jag hade juh tänkt att åka hem emellan fredagens och lördagens utgång men när jag försökte gå tog Natasha mig som gissla.

Men jag måste juh duscha.
Finns här.
Öh sova lite.
Du kan sova nu.
Meeeen ladda mobilen vi har inte samma laddare så det måste jag hem och göra.
Skall nog ha en sådan någonstans
(och det hade hon).
Aaah men då har jag väl inget val. Då stannar jag.

Så jag duscha, sminka, föna håret, fick låna underkläder och sen frågade jag var deon låg.
Vad sa du?
Deo?
Nej, du sa behå.
Nej, deo.
Nej, behå och du vet mycket väl att du inte kan låna mina behå för du har typ femtio storlekar större.
Men men, jag sa deo.

Vi var på andra lång ett bra tag, därefter till Flying Scotsman för träffa Uffan Erik och därefter till Yaki-Da för att fira Nati. Dansade på bord och stolor med Jessica och hade the time of my life om man får säga så.




Natasha och Jessica vid annat tillfälle

Kommentarer:
Postat av: Knut

Många bortamatcher på senare tid!

2011-11-01 @ 14:03:26
Postat av: anna braun

dra åt helvete knut. heheh.....nä. jag brukar sova hos en kompis. med händerna på täcket!!!

Postat av: Stig

Som sagt, det har blivit en hel del pit-stop det senaste..

2011-11-03 @ 21:11:41
Postat av: Stig

Som sagt, det har blivit en hel del pit-stop det senaste..

2011-11-03 @ 21:14:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback