tell me why i don't like mondays

Gårdagen var världens mysigaste. Träffade upp Nickie och Tashi vid tolv för bruncha och det slutade med att jag kom hem elva på kvällen för vi gick vidare med Sharam och kompisar för att ta några öl sen.





Julle kom med och den killen kan cirka vara den roligaste på denna jord. Han, eller hans kompisar, berättade att han hade köpt en kanin för ett tag sedan. Hans dåvarande tjej hade sagt att hon tyckte om kaniner så han hade kommit hem med en kanin som döpt till Stampe till henne. Hon ba; öh, jag skämta så varje gång han var ute så försvann han i en halvtimme eller så för att åka hem till Stampe och se till honom. Till sist gav han upp och gav den till någon kille som antagligen har gjort gryta av lilla Stampe.

Annat kul som hände. Ett par hade med sin SKÖLDPADDA ut. Sharam sa; kan vara det sjukaste jag sett eller det vore om man hade sett sköldpaddan shotta.







Idag hatar jag livet. Kan vara att det är måndag eller så är allt bara bajs.


Nu väntar jag på domen mot Amanda Knox.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback