Bloggen har återuppstått

Fick höra att jag är rolig typ tusen gånger i lördags och vet ni va, det är jag. Jag tycker verkligen att jag är azball och brukar säga  helt allvarligt till mamma; att jag vet att jag är den roligaste och smartaste jorden på människan. Kanske inte den snyggaste men roligaste.

I fredags fick jag höra att jag är rå men i det sammanhanget det sas så var det inte så farligt.

Annars var helgen världsbäst. Ofrivilligast roligast var när jag gick på en kille jag träffade några gånger förra sommaren och som jag verkligen jag tyckte om. Han knullade min fd kompis, nej förlåt typ en av mina fd BÄSTA kompisar några månader senare och jag vet inte vem det säger mest om. Han eller hon. Aja, i alla fall, vi är tjenis och jag känner verkligen.....ja....likgiltighet inför honom men han är livrädd för mig. På allvar. På Temple Pub såg jag att Nickie kollade på någon så jag vände mig om, såg honom, gav en vink och ser paniken i hans ögon. Han ger en vink tillbaka, vänder och går därifrån. 

Textkonversationen sen:

Jag: Jag dör lite av skratt att du är så rädd för mig att du vänder i dörrn när du ser mig.

Han, vi kan kalla honom för ja....hmm....Oscar: Det va inte alls så det var! Det va fullt med folk och vi hade tok bråttom...ber jätte mycket om ursäkt om det uppfattades så!! Men jag kastade ju iväg en slängpuss...såg du inte det?

Jag: Nice try. Hehe





Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fråga: var han otrogen eller var ni "non-exclusive" vid tidpunkten?

2011-09-27 @ 23:28:49
Postat av: Anonym

Den här bloggen återuppstår var 5:e dag...

2011-09-28 @ 07:38:01
Postat av: anna braun

vi var absolute ingenting. däremot var hon och jag kompisar under tiden jag tyckte om honom och det kan vara en, eller möjligtvis den främst, anledningen till varför hon ville ligga med honom från första början.

Postat av: en som är glad att du uppdaterat din blogg som ja dör av skratt åt varje inlägg

vilken hora hon är! hahahaha och fucking pussy är vad han är

2011-09-29 @ 01:02:50
Postat av: Anonym

Aj, aj. Det är inte bra med sådana hon-kompisar som ska markera revir genom att skvätta här och där.

2011-09-29 @ 23:09:53
Postat av: Anonym

Hon har skvätt lite mer än här och där den där.. hela stan är väl dränkt i hennes piss..

2011-09-30 @ 12:26:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback