OMG

Hittade dom här gamla suddiga webcam-bilderna. Ja, det är jag.





Hade nog blont, brunt, ljusbrunt, brunrött, svart och sen blont igen på 6 månader. Trodde att om jag färgade håret i samma färg som någon kändis så skulle jag se ut som kändisen i fråga.

Kommer ihåg när jag skaffade brunt hår för allra första gången. Det var när Lena Ph var helt plötsligt populär igen med hennes "Det gör ont" och alla tyckte hon var snygg igen. Het. När människor tyckte jag vart lik någon sa jag alltid:
Du är lik nå...
Lena Ph. Jag vet.
Nej, alltså jag tänkte.....
På Lena Ph. Jag har hört det förr.

Älskar självinsikten som kommer senare med åren. Men jag var det om man kisa riktigt mycket. Typ. Samma hårfärg i alla fall.




Och den här bilden. EPIC. Sett något coolare.


Kommentarer:
Postat av: Chapps

Gillar kepan!



Var du en sån där filur som sprang runt med Von Dutch-keps och LV-trröjor runt 2001-02? :P

2011-09-09 @ 16:01:25
Postat av: Anonym

Blont klär dig. Så är det bara.

2011-09-10 @ 00:36:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback