Onsdagsgottegäng

Vi är ett gäng som träffas de onsdagar vi kan för att umgås och ta en öl. En onsdagsöl. Vi har en grupp på facebook för bara speciellt vipiga inbjudna som förut hette onsdagsöl där alla medlemmar har tagits bort av Sarah, vår fd enda adminstratör och diktator, för nu dela makten jämt mellan mig, Tashi, Nickie och henne. Hon gav oss dock ett ultimatum;

Nu kommer hösten och jag undrar om vi ska fortsätta ses en dag i veckan? Jag har tagit bort alla andra medlemmar för en omformningen av den här gruppen, Jag har även varit stor nog att se till att makten fördelas jämt mellan oss 4 som är kvar... men med ett Aber. Bjud inte in vilket skräp som helst som råkar vara veckans BFF - det är skämmigt att ta bort dem. Jag vill gärna ha en dag då vi försöker samlas och ses...

Haha. Love her. (Obs! Engelska).



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Så kreddigt som det går att få det i Blöteborg... För övrigt så ogillar jag Spendrups starkt. Näst Åbro. Dårå.

2011-09-29 @ 22:51:00
Postat av: Anonym

jag och mina kompisar. Eller kompisar, och kompisar. Fyll-grann-kärringen närmare bestämt. Vi brukar träffas på måndagskvällar och klämma en bag-in-box tillsammans, eller Kicki-Danielsson-festis som grann-kärringen kallart.

2011-09-29 @ 22:53:17
Postat av: anna braun

på måndagar. det var avancerat. snacka om att hata livet och köra det efter arbetsveckans första dag. älskar det


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback