Finaste Jessica




(på understa bilden firar vi påsk och mina ögon är lika lysande som mina framtidsutsikter. Översta bilden är på Jess i lördags med sin tårta)




Var på födelsedagsfest för underbara (hon är underbar så därför får man skriva det. Om jag känner för det tänker jag skriva bästaste med) Jessica. 25 år blev flickan. Not to myself är dock att inte
David Brent-dansa eller imitera Kenny Powers som ingen på festen verkade veta vem det var eller göra hans work drugs-dans. Den enda som tycker det är kul är en själv och dagen efter tycker man inte ens det själv. Tro mig.



Apropå något helt annat. Ola fucking Conny och Morgans En stark resa levererar ej. Det enda som är underhållande är deras taskiga engelska men sen kommer man på att man inte är så kaxig själv när det kommer till kritan. Kommer ihåg när jag skulle översätta en hälsodeklaration från svenska till engelska åt en patient på plastiken.

Känner du dig frisk? Do you feel...............fresh?
Har du HIV? Do you have....hajv?
Har du haft gulsot? Do you have had.....yellow....sot?



Och lite tvära kast igen i med att jag är en entertainer av rang. Hur bra är inte Finlands Eurovisions bidrag. BRA!





VARFÖR ÄR DET KURSIV STIL????????????????

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback