...

Är.så.sjukt.trött.





Träffade Cissi igår och drack bubbel och sen några öl på gamla Stars n'bars. Låg en penna på bordet så jag som alltid drar av etiketter och river sönder pappersservetter i tusen bitar började leka och fippla med den.

Sen såg jag att det icke var en penna utan diabetesspruta och jag med min OCD. Blev så arg och välte bordet och skrek, nej det gjorde jag inte, men va fan.



Kommer och tänka på Insilinus, Linus i min mellanstadieklass som hade diabetes därav ordleken, och att han fick gå till bamba när han ville. Och Alex vrede över det. Alex älskade, älskar, men då älskade ohämmat mat och knöt upp sina skor och ställde dom vid dörren så han skulle hinna först till bamba när det var dags för lunch. Åh, saknar dig.

Eller när han gick före 100meterskön under Basketfestivaken till caféet genom säga att han har diabetes. En ful fisk det där.

Dagen, inte om utan när, Alex blir erkänd skådespelare ger jag intervjuer för pengar. Avslöjar allt för en hundring eller två.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback