Slut som artist

Julen gör en trött, jag är slut som artist skulle man kunna säga. Det skall vara en god jul med julstämning, god mat och dryck, gran, paket, etc. och sen med all stress och förväntningar på det så kan det gå lite hur som helst.

Jag får ta på mig min roll i år tyvärr, men det blev till sist rätt bra. Tror de flesta blev glada för deras julklappar med och det är viktigare att ge än att få. Att se glädjen när en nära öppnar något och blir glad.

Mamma fick svindyrt rött vin, en julkula med bilder på mormor och morfar så dom fortfarande får vara en del av vår jul, parfymen hon älskar, filmen PAX som hon tydligen har statisternas statistroll i någon scen som hon måste, Leif GW Perssondocka, Lancomeläppglans och en skämtsam handduk till köket.

Ellen och Becka fick mycket likadant, varsin Ordning och Redakalender, bubbel som skall öppnas vid tolvslaget, sju sockor för de sju olika veckodagarna, en varsin fin presentask med örhängen med deras initialer på, nyårslack och Lancomeläppglans. Sen fick de en varsin present, Ellen fina glas och Becka bjuder jag på hockey med Micke. Micke fick även en supporterhalsduk.

Ja, det var allt och nu är jag slut och kollar nu på K.P.


Kommentarer:
Postat av: oscar

jag vill också ha en skämtsam handduk till köket

2012-12-25 @ 10:15:50
Postat av: Anonym

Du, skämtsamma/humoristiska handdukar is the shit. En tillhörande disktrasa hade varit för bra för att vara sant

2012-12-29 @ 20:49:36
Postat av: Anna braun

Och det var jag! Kommentaren alltså

2012-12-29 @ 20:50:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback