Regn

Huller om buller och allt och inget under den tid som gått


pic.twitter.com/xsc0iiUj

NYÅR

pic.twitter.com/zv9qqrSO

När jag går på bio själv. av egen ville, går man på
legendaren Rolle med DEJT. Kändes lite orättvist trots allt. Jag är ett popcornmongo som får ett gammalt ligg raden bakom mig, Rolle är på dejt och jag går själv och försöker kallprata med tanten bredvid mig för verka poppis och I don't do kallpratning.

pic.twitter.com/UYujkEqB

pic.twitter.com/gYyzj03C

Bästa julklappen. En judisk menroah! Tydligen köpt på auktion enligt pappa men sen när han pratade om den lite senare på kvällen; och så såg jag den på loppisen. Bah att pruta på något på en loppis är inte detsamma som auktion.

pic.twitter.com/FumqyKaF

Pappas julgran.

pic.twitter.com/ANT0riuz

Mosters julgran där vi fira jul.

pic.twitter.com/yYXJmWRH

På väg till moster.


pic.twitter.com/5C6SfaOA

Mammas gran.

pic.twitter.com/mdSTqSE2

Julpresent av ett ÄRLIGT barn.


Kommentarer:
Postat av: Chapps

Hur mycket judiskt blod har du i dig?

2012-01-06 @ 20:58:22
Postat av: anna braun

lika renrasig som en bondkatt


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback