Asså

Förra veckan skrev jag ett CV som var så snyggt att om inte hon blir tårögd vet jag inte vad. Då är något fel här på jorden.

 

Första veckan på semester, åh fucking hallelujah or not. Gjort ganska mycket roligt men det flesta har blivit fel. Blev bjuden på mat hos en arbetskollega i onsdags och det var kul. Hon påminner lite om mig men det tror jag inte är någon information jag delar med mig av.

 

Hängt på Colors och kastade boll och vägrade någon annan göra det. Hyrt bra och minsta bra film, Becka har varit här nere, Kasra har försökt spritmörda mig och så lite mer. Nu ligger jag i sängen och har EJ SOMNAT!!! Fick en idé om att pimpa mina skor inatt ännu mer än jag gjort vilket resultera i att jag fick en stor klick med svart skokräm i mitt hår. Jag skrek i minuter på allvar och mamma kolla fram, skratta och sa; dig har man inte tråkigt med i alla fall.


Kommentarer:
Postat av: FB

Påminner om dig som du inte vill berätta mer om, betyder det att din väninna får plats i hennes BH? I så fall, pic or it didn't happen.

2012-07-20 @ 21:09:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback