Fuck that

Försöker vara lite cool med rubriker, svordomar toppat med lite engelska. Sket i carpe diem-grejen utan har sett på Keeping up with the Kardashians hela dagen och nu på kvällen är jag inne på min tredje film.

 

Ser nu på min favoritefilm i hela världen, på delad plats med Dogville och TYP Titanic och alla Disney-filmer, Fish tank. Har lånat den och några andra av min moster men det vet hon inte om. Har typ fått låneförbud sen dom påstår att jag slarva bort en Whitney Housten greatest hits-skiva år ca 1999. Och det var inte jag utan Ellen fast hon vägrar att erkänna det och i kombination med att hon har ett minne som en guldfisk blev hon friad. Aja, vad skulle jag säga....mamma fick agera Hitlers hantlangare.


Kommentarer:
Postat av: Keso

Klockrent inlägg! Hitlers hantlangare, hahaha!

2012-07-18 @ 18:10:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback